2012. május 8., kedd

Cím nélkül


Írnék, de miért?
Ki ért
engem? Senki?
Ennyi.
Több nem vagyok.
Mit hagyok
magam után
bután?
A kukán
keresd! Ott van
a tetején a porban.
Mondtam:
kidobtam,
mert nem kell senkinek.
Akkor minek
tartsam meg?
Nektek?
Röhögtettek?
Én nem kellek
a világnak.
Kiáltsak?
Nem hallják,
leszarják,
nem vágják.
Max szemétbe.
Van, ki szemét se
veti rá csak
rácsap:
szarnak bélyegzi.
Így létezni
rettenet.
Rettegek,
most hova?
Mostoha
a sorsom,
mondom.
Te meg rám rontasz,
bolondnak mondasz.
Aztán meg otthagysz
meghalni,
és annyi.

Picture from:~ganguro-girl

6 megjegyzés:

  1. Hát megtaláltalak! :) Többször próbáltalak elérni e-mailben, de sosem sikerült. Remélem, azért itt végre igen. Egyébként már Facebook-on sem talállak. Letörölted magad?
    Már tényleg azt hittem, hogy beszippantott egy fekete lyuk...
    Ha már így itt vagyok, megosztom Veled, hogy találtam ide. A Csodaidők küldött egy e-mailt, miszerint az egyik kedvenc íróm új történetet töltött fel. Mikor megláttam a neved, azt hittem, elromlott az oldal. Aztán rákattintottam a linkre, de még most sem hittem el. Aztán rákattintottam a profilodra, megláttam a sok ismerős történetet, és végre-valahára elhittem, hogy igen, tényleg, Rose/R.W./Eszter tért vissza. És örültem. Jó hír ez egy töriérettségi után.
    Elolvastam a bemutatkozásodat, mert úgy tűnt, mintha frissítetted volna. És lám, tényleg. Megtaláltam az ide vezető linket, és itt vagyok. Íme. Ámen.

    Egyébként mielőtt nekiálltam írni ezt az üdvözlő kisregényt, beleolvastam egy-két versedbe. Tetszenek. Van hozzá érzéked, tehetséged, miegymás.

    Remélem, innét már nem tűnsz el. Mert ha igen, számíts rá, hogy előbb-utóbb valahogy újra megtalállak. :)

    További kellemes napot! Majd még jövök, de most nézek valamit a holnapi emelt angolra. Pussz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. (na, remélem, most végre sikerül elküldeni, mert tegnap kiment a biztosíték és utána egész délután cseszekedett a net)

      Jaj, szia! furcsa újra hallani rólad :D régen volt ez a fanfictionözés :D hihetetlen, hogy mégis megint megtaláltál, le a kalappal! egyébként a facebookomat kitöröltem, aztán megbántam és csináltam újat, de egyáltalán nem használom.
      Töriérettségi? uhh..jól ment? :D egyébként nehéz? azt mondják, annyira nem vészes, de én nem hiszem :)
      Egyébként tényleg jónak találod a verseimet? szerintem borzalamasak :) de legalább most egy ideig lekötnek és nem kezdek megint valami másba. Ha mégis, most már tudom, hogy úgyse menekülhetek előled. Az angolhoz meg sok sikert (ezzel mondjuk egy kicsit elkéstem, de sebaj, remélem jól sikerült, én szurkoltam neked). Pussz! :)

      Törlés
  2. Szia ismét! (Gondoltam, itt válaszolok, ha már itt kezdtük el.)
    Köszönöm! És igen, tényleg régen volt. (Megjegyzem, hiányoznak a véleményeid, és a rendszeres noszogatásod ;)-> ez most kicsit sem célzás volt, lévén, hogy már 8 fejezet óta a NAL3 fut...)
    Hát... nem volt könnyű, de remélem, azért jó lesz. Igazából mindegyikre azt mondják, akik már túl vannak rajta, hogy jaj de könnyű volt, de én odáig még nem jutottam el... De lehet atlaszt használni, sok minden benne van, de ami neked kellene éppen, az nincs. :(
    Igen. :) Ne becsüld alá magad! Egyébként a másik fél (olvasó) beleképzelése mindig sokat nyom felfelé, mert ő(k) általában nem tudják, milyen érzelmen felbuzdulva íródott a mű, így kvázi bármilyen gondolatot/érzést eszükbe lehet jutattni. :)
    Most már egyébként túl vagyok az angolon is (köszönöm, egyébként), na, az igazán nehéz volt, majd meglátjuk, hogy ment. :)
    Ne kezdj te semmi másba. :)
    Pussz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért remélem, jól sikerültek azok az érettségik :D Egyébként egyelőre nem szándékoztam semmi másba kezdeni, jól megvagyunk én, meg a verseim :D és néha igazán üdítő érzés látni, hogy fejlődök, mert ha visszaolvasok egy verset, amit régebben jónak találtam és pár hónap után csak röhögök rajta, akkor abban reménykedem, hogy ez azt jelenti, hogy fejlődtem :))
      örültem, hogy megint itt voltál :)

      Törlés
    2. Hát, onnantól, hogy beadtam őket, és lezártam a borítékokat, már csak a tanárokon múlik. :)
      Helyes, legyetek meg nagyon-nagyon jól. :)
      Ismerem ezt az érzést, főleg, hogy én az első szárnypróbálgatások óta nagyon meredeken eltértem magamtól (öö.. he?), és néha, amikor egy-egy régebbi írásomat olvasgatom, megkérdezem, hogy ezt tényleg én írtam-e. És mindig arra jutok, hogy valaki koppintotta a kézírásom. :D
      Örültem, vagyis dehogy, még most is örülök, hogy megtaláltalak. :)

      Törlés
    3. kíváncsi lennék a te első szárnypróbálgatásaidra..:D

      Törlés