2013. május 24., péntek

Túlságosan alliterációs

Várni. Várni egy hétig, hogy megint lásd és rájöjj, hogy csak te voltál bolond és igazából kedvel. Visszaadni a pulcsiját. Vagy rebbenő pillákkal tettetni, hogy véletlenül felejtetted otthon. Egyheti masszív inszomnia után végre megszabadulni a kis szellemtől és nyugodtan aludni. NEM! Elmaradt... Boldog névnapot nekem!

Egy szerelem története öt betűben

Mérföldes magányok mellett
monotonon meneteltek
most múló mám mosolyai,
mert merengve mondogatni
magamban mámort még mertem.
Majd mécslángod megismertem.

Ismerem is, idegen is.
Illemtelen. Idegesít.
Idétlen ismerkedések:
Incselkedés...idenézett!
Illegális istenítés,
ingyen imádható intés...

Lám, lebuktam, letagadnom
lehetetlen lett lovagom.
Lukas lelkem lefoglalta,
lomberdejét láppá lakta.
Lakattal-lánccal lekötve
lódított Lázálomföldre.

Árva ágrólszakadtságom
ártatlanságán áll átkom.
Álnok ábrándot álmodtam,
ám álszentsége álmomban
álmatlanságba ágyazott.
árnyba áztatott állapot.
* * *
Nem neveztelek neveden,
noha nincstelenségemben
néha némán nézegetem...

3 megjegyzés:

  1. Boldog névnapot:)! A vers jó lett, szépen válogattad ki a szavakat és dallamos is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen! mindkettőt, a névnapot, meg a dícsértet is, még akkor is, ha a vesszakok 50%-a nem szolgált rá.

      Törlés
  2. Bízz magadban! Az első,hogy önmagadnak tetsszen! :)

    VálaszTörlés